Put up my hand + 立體感




今日去佐大角咀 考試呀,                      
由2點考到6點幾><
考個的人好多都好大個,等考個陣,我見到的人令住本書仔係度睇睇睇..
咩E D考試都有天書既咩..我就係睇…newspaper…from MTR..haha
第一次考的咁冇壓力既試,因為考來對我吾太有用.
2來..的英文好深吾識做.....So個份paper係最多free既時間~haha.

中文都ok~係的錯別字吾識,係lo我不嬲都吾識既. 的Math好難lo..好似個D俾奧林匹克Math大賽個的咁.

不過有樣野好得意,話說考完等一份Paper.
個examiner叫停筆, 我佐手面位考生,呀490002考生.
佢坐第一行,第二個so, 好易估到.@@. 我見到佢仲令枝筆係度做..
估你仲吾係做吾切~~, 佑吾記得fill 返哂的space 咩..做MC緊係要 check ka la
佢fill 佐都幾耐下..放低筆一陣, 見未有人來收野 , 佑令枝筆 再fill….

我個時心諗~ wa~如果我put up my hand 講一講~wa 兄弟叫佐停筆
好耐la wo~仲寫~吾知佢怕吾怕死lei?~
個時諗佐一諗~ wa 佢咁樣對其他考生好吾公平ka wa.
不過好快佑再諗.. 一地可能結佐婚,佑生佐仔. 人地可以就係想考份paper
升下職 加下人工.俾錢home 老婆同仔. 一諗到E度, 人地都係想搵多D je.
何苦lei~so put up my hand 既念頭就立刻冇佐~
仲幫佢睇水~睇下examiner來收野未tim~~haha.

不過原來係吾洗收份mc sheet , 因為paper one 係 一 至 五十幾題
paper two 係用返this mc sheer 做…令外個五十 至 百幾題…..
paper one  同paper two係連住洛咁考...
咁je 係話個位490002考生..其實係可以係做paper two個時先fill
返的space…而吾洗中途人地收Question book個時fill咁Danger@@.

短短幾分鐘既事..多佐我咁多字..吾怪得人地一個story就
可以出一本書了~

好在全部MC,吾洗煩.
考paper two 同paper three中途break佐20mins.
出去搵野食,見到個天空同的大廈有種好強既立體感~好shape.
818pro 出動了~~下次要用K100D 再來影過先~不過吾知下次
仲會吾會見返個種立體感?

MATCH2

MATCH3

sch

路過見到好出名既學校
Why間野好似咁細既..成間小學咁..
match

發表迴響

