Lost accessory list


有得必有失 , 來個小總結睇下有咩吾見佐先.

Item GPS
Place Germany – munich
Detail 個晚因為想test 下個gps 係eur work 吾work 掛佐係hostel window 度 , 之後佑吾記得令返 , 好在隻GPS 吾貴, 不過我連保養單都未寄出去,咁就冇佐, 唉….

Item 腳架
Place France ? HK?
Detail 連我自己都吾知,事原下洛機令返行李個時find現吾見佐支腳架,雖然都吾係好貴,不過支腳跟佐我都成一年,話哂係我第一支腳 ,我仲DIY 佐佢tim,都有D感情ka.
Item 食物盒
Place Italy – firenze
Detail 記得係奧地利 -維也納冇意中見到,諗緊之後可以用來丁野食買返個身都好. 點知用佐2次就吾見佐…
Item 黑色 冷手套
Place 捷克 -布拉格
Detail 記得去到德國第一日就洛雪佑洛雨,就立刻買佐對手套.之後係Prague睇成保個日搵車個時 lost 佐,個時行緊知道吾見佐,因為太肚餓,太累, 為佐人生安全冇返轉頭搵.

發表迴響

