交通編

Paris metro

巴黎既metro係好dirty ,好煩,好複雜, 真好係差, 一個大國家既metro估吾到係咁.
睇睇有幾煩–>Here
不過對於搭開地鐵mtr既香港人來講, 佑吾係好大問題,除了費用比香港貴外.
係自動賣票機度賣ticket, 部機好得意~好似一開始有個opinion mean 俾你選擇語言,
touch screen 下面有個長條形滾動式的鐵同做selection, 幾好既design 吾怕人咁爛的製.

價錢我好記得,多謝1.4 eur , 收費係計unit. 吾理你搭一個站, 十個,一侓1.4eur.
wo..對返搭一次十幾蚊港幣好貴…佑冇student discount..><

有D 係好 dirty, 有D 車ka 好D la, 入車門個二邊係有塊可申接既chair.
人多個陣就冇人坐了.大多都有禮貌的.

因為吾係旅行旺季, so 都係本土人多, 見到我亞洲人.
成日心諗, 有起事上來叫救命都冇人知, 你叫help 佢地佑吾like人講英文@@.
不過其實係我眼中我好好奇, 我成日都係望住的鬼老鬼妹,望住佢地, 望佢地對眼,
佢佑望返你, 係e 個時候, 對佢笑一笑, 佢就立刻俾返個100分既笑容你,可能有時佢笑先.
種感覺好正ka, 係香港吾會有.

有 “ 2 則迴響 ”

  1. 巴黎的地鐵除了有難聞的味道以外, 他是我見過的最方便和最簡單清晰的地鐵系統。
    非常好用和容易明白。
    地鐵和輕軌系統(RER)相接軌, 但真的一點也不複雜, 其用數字和顏色相結合的指示系統非常 容易明白。 下次試一試吧。

發表迴響

