新年巡遊匯演


初一去佐睇新年巡遊匯演, 本來都mama 地想睇, 係Discoverhongkong睇到原來Lonely Planet 都推介 !! 加上呀爸佑想睇. 原來自己係第一去睇~ 年年都係睇電視..><

一出到去tst巳經超多人, 仲要遲佐出門..成8點先到. 出到Nathan road塞死哂的人.Police人流管制, 一的一的咁放的人入梳士巴利道. 就係最後一次放人入去個時,ARM ARM 呀爸行佐Police就停人流..話滿哂人吾放得.. 真係玩野.好在之後個呀SIR 好心, 俾我同細老行返去呀爸個邊, 不過個下都幾怕俾人話吾公平, 話哂成幾百人見住你行入去, 佢地話就冇得行…. 入去個時好辛苦勁迫, 咁我個時仲咩住部DSLR .個police 話小心睇住佢部野" 就係E個時候.吾知who撞到我隻手,整開佐個入電位.4粒GP差電跌緊洛地, 佑手反應,接得2 粒.有個police 幫我係地方拾返粒,仲有一粒吾見佐. 我望洛去, 全部都係腳, 點搵粒電..拿住個三粒電出返個police人肉閘門. 轉頭同個police講返聲吾該.咁得冇佐十幾蚊, su la 上返粒後備電.影相.

低光源,kit 鈕就係用得好辛苦.迫我買35/2 .
佑一次深深感受到AV MODE 都好難影, 用佐M mode 反而好的.
雖然M mode 好煩. 是次相就影得好差, 不過現場睇真係好好. 好過電視不知幾多倍.

Detail in http://www.flickr.com/photos/leafboy-europe-trip/sets/72157603870907942/

發表迴響

