最親切車站職員選舉


 

早幾日係office 收到份qu , 諗住係工事上的文件.一打開, 原來係份報紙, 諗佐陣~~why 會有份報紙俾我…信封仲要寫明係俾我…..睇佐陣, 原來係之前個次function 影既相 .^^ 星島日報
雖然只係一個page, 不過睇返的相, 諗起個時既情景就覺得辛苦都值得既(早起身@@). 同事仲問我, 睇報紙~~
我話,我睇返我影的o.@@

今日 14-8-08 , 坐地鐵返工, 見到人地睇都市日報 睇睇下…e ….佑有個的相既.^^
返Home 開返個日的相. 張大合照同 .幾張細相都有post 出來 ^^

 

雖然係報紙一隻字都冇講過係who 影, 不過自己知我開心既, thanks little yuen ^^

IMGP0435

發表迴響

